Pored reklamacije radi ostvarenja prava po osnovu saobraznosti, možete izjaviti reklamaciju i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka. Troškove povrata robe snosi prodavac.
Reklamaciju možete izjaviti:
Prigovori u vezi sa pogrešnim odabirom veličine isključivo su odgovornost kupca, a ne brenda DIG. Napominjemo da su troškovi dostave za povrat i zamenu na teret kupca u oba smera.
Ako imate pitanja ili nedoumice u vezi s veličinom, rado ćemo Vam pomoći.
Kontaktirajte nas na support@dig.rs za podršku.
Elektronskim putem ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u Evidenciji primljenih reklamacija.
Odgovor na reklamaciju ćete dobiti elektronskim putem odmah, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Rok za rešavanje po preklamaciji ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom. Ukoliko niste u mogućnosti da nam dostavite ambalažu robe, to ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.
U skladu sa članom 55. i članom 151. Zakona o zaštiti potrošača ( Sl.Glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016, 44/2018, 88/2021 - dr. zakon), obaveštavamo kupce da imaju mogućnost rešavanja potrošačkog spora vansudskim putem. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zaštita-potrosaca.php . Postupak pred telom može da pokrene POTROŠAČ predlogom samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor i ne nakon isteka roka od 1(jedne) godine od dana podnošenja reklamacije. Kao PRODAVAC smo po Zakonu dužni da učestvujemo u postupku za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.).
U slučaju vraćanja robe i povrata sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, DIG je u obavezi da povrat vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povrat sredstava na račun korisnika kartice.
Vaša narudžbina biće poslata putem Daily Express kurirske službe, sa procenjenim vremenom isporuke od 24 do 48 sati. Napominjemo da vreme isporuke može varirati u retkim slučajevima zbog vanrednih okolnosti koje su van naše kontrole.
Troškove isporuke snosi kupac, a cena dostave zavisi od destinacije i uslova kurirske službe.